משפך שיווקי כאשר כל המערך בעסק שלכם נרתם למען מטרה משותפת, לסגור יותר עסקאות, זה מתבטא במחזור המכירות ובהכנסה שלכם. במילים אחרות, ככל שהמשפך השיווקי שלכם יותר טוב, ככה העסק מייצר יותר המרות ומכניס יותר. ביצוע אופטימיזציה למשפך השיווקי יעזור לכם למקסם את ההתקשרות עם הלקוחות הפוטנציאליים בכל שלב במשפך. כדי להפוך את המשפך השיווקי שלכם ליעיל יותר, חשוב שתבינו לעומק איך עובד משפך מכירות ואיך משפרים ומייעלים אותו. ככה תוכלו לייצר יותר המרות ולהגדיל את המחזור החודשי מבלי להשקיע יותר כסף אלא פשוט לשפר את מה שכבר קיים. כיצד עובד משפך שיווקי? למשפך שיווקי יש ארבעה שלבים שבכל שלב נמצא לקוח פוטנציאלי מסוג אחר עם חשיבה ודעה שונה במסע הלקוח שלו, בדרך להפוך להיות לקוח משלם. ארבעת השלבים הם: Awareness – השלב שבו הקהל שלכם פוגש אתכם לראשונה ובעצם […]
בלוג מאמרים
מה מבדיל בין אתר שיכול להגיע לדירוגים ראשונים לאתר שבכלל לא יהיה מדורג בגוגל? איך ניתן לגרום למנועי החיפוש לדרג את האתר שלי במיקומים גבוהים בלי בכלל להשקיע כסף בקישורים איכותיים או קידום אצל מקדם מקצועי או חברת קידום? איך אפשר לגרום לגוגל "לאהוב" את האתר שלנו? התשובה לכל אלה היא אחת והיא אופטימיזציה. אז מה זה אופטימיזציה? למה היא משמשת? הכל במאמר הבא. אופטימיזציה – הגדרה ושימושים אופטימיזציה בעברית היא מיטוב (לעשות יותר טוב) אשר משמעה שיפור. שיפור של מה? בהקשר של אתרים, הכוונה לשיפור האתר על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק אותו בצורה פשוטה ונכונה. כלומר, לבצע פעולות טכניות מוגדרות אשר יקלו על מנוע החיפוש לסרוק את האתר ביעילות כך שנוכל לקבל תוצאות טובות בדף החיפוש בגוגל כאשר מחפשים שירותים / מוצרים הקשורים לפעילות שלנו. קיימים שימושים רבים […]
דף נחיתה לעסק הוא חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט אבל הוא טומן בחובו גם כמה אלמנטים חשובים בלעדיהם שום דף נחיתה לא יעזור לעסק שלכם. במאמר הבא אסביר מה זה דף נחיתה, מה מטרתו ומה הכי חשוב בדף נחיתה על מנת שיביא תוצאות. דף נחיתה לעסק – הגדרה ומטרה תחשבו על המטוס האדום בתמונה (למעלה) כגולש באינטרנט. הספר הוא הדפדפן שיש לכל אחד מאיתנו במחשב /נייד כדי לגלוש באינטרנט והדף בספר הוא דף הנחיתה. אני אסביר… חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט הוא דף נחיתה לעסק. מדובר בדף אינטרנט, שנוצר במיוחד עבור הקמת קמפיין בפייסבוק או בגוגל או כל פלטפורמה אחרת לפרסום העסק בדיגיטל. הוא נקרא כך משום שזה הדף בדפדפן שבו הגולש "נוחת" לאחר שלחץ על קישור בניוזלייטר שיקבלתם באימייל, כותרת בדף החיפוש של גוגל שהיא חלק ממודעה של […]
היכן הלקוחות שלכם מחפשים שירותים או מוצרים לכם או לילדים? זו כבר שאלה ממש מצחיקה לשנת 2021….ברור שבגוגל (עליו נדבר)! בשביל להציג את השירותים/מוצרים של העסק שלכם כשמחפשים אותם, תצטרכו אתר מקצועי עבור קהל היעד שלכם, אבל זה שיש לכם אתר לא אומר שהוא יקבל חשיפה. כאן נכנס הנושא החשוב של קידום אתרים. כאילו…יש עוד מנועי חיפוש כמו בינג של מייקרוסופט וינדקס אבל 99% מהחיפושים מבוצעים במנוע החיפוש המתקדם של גוגל כדרך קבע. כשגבר מחפש מתנה יפה לאשתו ליום הנישואים הוא ילך לגוגל וירשום: "מתנה ליום נישואים" או כשתחפשו לקנות טלוויזיה חדשה תיכנסו לגוגל ותרשמו: "טלוויזיה מומלצת לסלון". הילד צריך בגדים חדשים? כנראה שתיכנסו לגוגל ותירשמו: "בגדי ילדים". קיימים נותני שירות רבים, מוכרים מתאימים, אתרים של מתנות ליום נישואים, אתרים של מוצרי חשמל הכוללים טלוויזיות ואתרי בגדים של ילדים. למה […]
כל עסק שמכבד את עצמו חייב לשווק את עצמו באינטרנט בצורה מקצועית. שיווק דיגיטלי לעסק כבר מזמן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהוצאות העסק השוטפות. מנותן שירות קטן ועד חברות ענק, כולם חייבים לקדם את העסק באינטרנט. אבל מה עדיף לעסק? פרילנסר צמוד או חברה גדולה? כל התשובות במאמר הבא שיווק באינטרנט טומן בחובו אפשרויות רבות לקידום העסק שלכם, אוסיף ואומר שמדובר בתחום מאוד מקצועי ולא מתאים לכל אחד. כאשר עסק מקבל החלטה לשיווק באינטרנט הוא צריך לקחת בחשבון פקטורים רבים. היכן לשווק? איך לשווק? מה התקציב? איך לפרוס את התקציב? והשאלה החשובה מכל, מי ישווק לי את העסק באינטרנט? חברה שיווק גדולה, משרד פרסום בוטיקי או מקדם פרילנסר צמוד? שיווק דיגיטלי לעסק – יתרונות והחסרונות בבחירת איש שיווק בבואנו לבחור באיש המקצוע הנכון לנו שיהיה אחראי על שיווק דיגיטלי […]
מה כל כך מושך עסקים להשקיע בעמוד עסקי צבעוני באינסטגרם שלהם? מה היתרונות של פרסום באינסטגרם אל מול פלטפורמות אחרות? במאמר זה אביא לכם סיקור קצר על החשיבות של פרסום באינסטגרם לעסקים. מיליארד משתמשים לא טועים!רק לפני כמה ימים חגגה הפלטפורמה הויזואלית, אינסטגרם, 10 שנים! מאמינים? 10 שנים ויותר מ1,000,000,000 משתמשים זה ציון דרך ענק לכח המדהים שיש לפלטפורמה הזו, אבל לפני שאנחנו מבינים את הערך הענק של פרסום באינסטגרם לעסקים, האם זה מתאים לכל עסק? אז זהו שלא… היופי של אינסטגרם הוא בויזואליות שלה, התמונות הצבעוניות, היצירתיות הבלתי נגמרת של הפוסטים המגוונים (עם כיתובי התמונות) וכמובן איך לא הסטוריז, שהם לבד תפסו תאוצה מטורפת בשנים האחרונות עם אפשרויות עריכה מיוחדות וצבעוניות. ולכן, העסקים שהכי מתאימים לפרסום באינסטגרם הם עסקים רבגוניים כמו עיצוב פנים, לייפסטייל, קולינרייה, אמנות, אופנה, קוסמטיקה וכדומה. לגבי […]
כל עסק שרוצה להצליח בנישה שבה הוא פועל, חייב שתהיה לו תכנית אסטרטגית שתתווה עבורו את כיווני הפעולה העיקריים. אסטרטגיה שיווקית, בהקשר הזה, היא לא סתם סיסמה. אסטרטגיה שיווקית היא מושג המתייחס לכלל ההחלטות שצריך עסק לקבל במערכי השיווק, המכירה, התפעול, התמיכה, הייצור, השילוח, האריזה, ועוד ועוד. אסטרטגיה שיווקית איכותית מתייחסת לסביבת התחרות שבה פועל העסק, למגמות ולשינויים צפויים בתחום, לרגולציות וחקיקה שעלולים להשפיע על התפתחות העסק, ולחלופות המתהוות בתחום.במאמר הזה נסקור מקצת מן הרכיבים שיחד מהווים את הבסיס לכל אסטרטגיה שיווקית: רכיב מספר 1: מחקר מתחרים מקיף ומעמיק מחקר מתחרים שמתייחס למכלול ההיבטים בסביבת התחרות הוא הבסיס לבניה של כל עסק. כאשר אתם מבצעים מחקר מתחרים מעמיק, עליכם להבין היטב מהו היתרון היחסי שמציעים המתחרים, באילו ערוצים פועלים המתחרים, מיהם קהלי היעד שלהם, איך נראה בפועל המוצר או השירות […]
לינקדאין זה רק למי שמחפש עבודה או מגייס עובדים? האם זו פלטפורמה לפרסום? ואם כן, הפרסום בלינקדאין יקר? כמה פעמים שמעתם את המושג הזה לינקדאין ותהיתם אם זה בשביל העסק שלכם? כל התשובות במאמר שלפניכם. אז מה זה בכלל לינקדאין? לינקדאין הינה פלטפורמה אמריקאית שנוסדה ב2003 השייכת ללא אחרת מאשר ענקית המחשוב, מייקרוסופט (Microsoft). זה לא רק עוד אופציה לפרסום במדיה, אלא מדובר ברשת חברתית עם דגש על פלטפורמה עסקית / מקצועית המכוונת לאנשי המקצוע / עובדים / מגייסים וכדומה. בשונה מכל מה שאתם מכירים בפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועכשיו גם תיק תוק, בהם אתם חולקים פוסטים פרטיים, תמונות, וידאו מחייכם האישיים. לינקדאין אינה פלטפורמה של "פאן" (Fun). מדובר ברשת חברתית שכל כולה קשורה לפן המקצועי בחיינו. כל אחד בתחומו. למי ומה, הלינקדאין מיועד? רוב החשבונות בלינקדאין הם בעיקר אנשי […]
כרעם ביום בהיר זה נפל עלינו! אנשים לא יוצאים מבתיהם ומנסים להימנע ממגע ככל שאפשר. כתוצאה ישירה מכך, המשק נפגע ובראש ובראשונה, העסקים הבינוניים והקטנים. האם יש מה לעשות בתקופה כזו? האם ניתן לשרוד כעסק? אז כן…ימים לא פשוטים עוברים על כולנו, תחושה לא נעימה של אי וודאות אופפת אותנו…מתי חוזרים לשגרה? וכשנחזור – איך זה הולך להתרחש? מאיפה מתחילים? וזאת בלשון המעטה…המספרים מדברים בעד עצמם, מספר החולים והנדבקים הולך וגדל, מספר המתים גדל בהתאם, אסון בקנה מידה בינלאומי ללא ספק. אני לא הולך לדבר על המספרים כי לצערי הם ימשיכו לגדול, אני אתייחס במאמר זה לנושא השיווק הדיגיטלי לעסקים בתקופה קשה זו. ובכן, העסקים נפגעו מכה קשה אכן, יש עסקים שכבר סגרו ואליהם יצטרפו עסקים נוספים. לעומתם, לעסקים אחרים יש רזרבות וחסכונות שמאפשרות להם להתקיים גם בימים אלה. וגם זה […]
פייסבוק בעבר וכיום הידעתם? פייסבוק התחילה כרשת חברתית לחיבור סטודנטים באוניברסיטת הרווארד בשנת 2004. מאוד מהר התרחבה לאוניברסיטאות בכל העולם. וכיום, נכון לינואר 2020 פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. קצת נתונים מספריים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק: נכון לינואר 2020, מעל ל-2.5 מיליארד משתמשים, כאשר 6.6 מיליון משתמשים בישראל. משתמש נכנס לפייסבוק 8 פעמים מידי יום בממוצע. זמן השהייה של כל משתמש בפייסבוק הוא כ-20 דקות בכל ביקור. למה אני מספר לכם את זה? כי ב-2004 אף אחד עוד לא ידע את זה, אפילו מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו לא ידע את זה("אנחנו לא יודעים בדיוק מה זה") אבל באותה נקודת זמן בדיוק, עולם השיווק והפרסום השתנה לנצח. הפרסום המסורתי שמוכר לכולנו(רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות) הופך להיות פרסום ושיווק באינטרנט. במילים אחרות, עסק שלא יפרסם וישווק את עצמו בפייסבוק […]