גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי

חנות לעסק בגוגל - למה אנחנו צריכים את זה?

גוגל לעסק שלי או GMB)Google My Business) או חנות העסק בגוגל זה כרטיס העסק שלכם בגוגל. כרטיס זה עובד לפי GPS. כלומר, כאשר מחפשים את השירותים שלכם או ביטויים שקשורים לשירות שלכם באזור שלכם, כרטיס העסק שלכם כולל מפת העסק יופיעו בראש העמוד בגוגל, כך שבין אם יש לכם חנות פיסית או לא אתם חייבים שיהיה לכם גוגל לעסק שלי.

5 סיבות עיקריות לשימוש בGoogle My Business:

1. זה בחינם.
2. זה נדל"ן אינטרנטי שמביא את העסק שלכם לעיני כולם בגוגל.
3. זה מביא לקוחות.
4. ניתוח תוצאות ומעקב שלנו ביחס למתחרים.
5. תוצאות המפה בגוגל מופיעות מייד לאחר המודעות הממומנות(זאת בהנחה ויש כאלה) ולפני התוצאות האורגניות ולכן אם תופיעו בין הראשונים בתחומכם, העסק שלכם ייחשף להרבה גולשים.

כן כן לגמרי חינם! מדובר באפיק פרסום מדהים לעסק במסגרת קידום אורגני בגוגל  שמאפשר לעסק הפצה במדיה, תנועה של משתמשים לאתר העסק, ביקורות והמלצות על העסק ושירותיו  ובסופו של דבר לקוחות, הרבה לקוחות!

נאמר למשל שיש לכם עסק של מוסך ומשתמש שנוסע באזור שלכם נתקע עם האוטו, הוא נכנס לגוגל ומחפש מוסך, אתם יכולים להופיע למעלה בדף החיפוש של גוגל(החלק המסומן בצהוב), כך שקרוב לוודאי שהוא ייצור איתכם קשר.

google map

אז איך פותחים חנות לעסק בגוגל?

אחרי שהבנתם את המשמעות של Google My Business  לעסק, אתם יודעים שאתם חייבים לפתוח כרטיס לעסק בגוגל. איך עושים זאת? הכנתי לכם מדריך קצר ופשוט.
ראשית, נחפש בגוגל את הביטוי הזה: "Google My Business". את הביטוי נחפש תחת חשבון הG-mail העסקי שלנו. לאחר שניכנס ללינק המתאים שנראה כך:

google my business link

נלחץ על הכפתור שרשום עליו: "אני רוצה להתחיל לנהל", הכוונה כאן, ממש לכניסה לממשק ניהול כרטיס העסק שלכם.

שנית – לאחר שנכנסתם לחנות העסק שלכם, ממש כמו פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק, פשוט נפעל לפי ההוראות, נעדכן את השירותים שאנחנו מציעים בסעיף "שירותים", את הכתובת הפיסית של העסק שלכם תחת "כתובת", שעות הפתיחה תחת סעיף "שעות פתיחה" וכדומה.

שלישית, לאחר שעדכנתם את הכתובת של העסק/בית שלכם תקבלו מגוגל "גלויה" בדואר רגיל תוך שלושה שבועות עם מספר אימות העסק שלכם. את המספר יש לעדכן היכן שרשום: "הזנת קוד אימות", כך:

הזנת קוד אימות - Google לעסק שלי 

*טיפ של דיגיקל לעסקים:
אפשר לערוך ולשנות הכל בחנות העסק שלכם בגוגל מלבד הכתובת. ולכן, הקפידו לרשום את הכתובת האמיתית והמדוייקת שלכם.

חנות העסק בגוגל מוכנה - מה עושים בשוטף?

אז קיבלתם את הגלויה בדואר מגוגל עם מספר קוד האימות והזנתם את קוד האימות במקום הנכון שהראיתי. מה עכשיו?

עכשיו מתחיל החלק הקריאטיבי🤩

  1. פוסטים
  2. תמונות
  3. המלצות-ביקורות

ברגע שיש לכם כרטיס עסק בגוגל מוכן, אתם צריכים לעדכן אותו לפחות פעמיים בשבוע. איך לעדכן? תעלו פוסט מעניין ששווה ערך ללקוחות שלכם וללקוחות פוטנציאליים. תעלו תמונה עם לינק לאתר העסק ואל תשכחו לבקש מהלקוחות שלכם ביקורות לכרטיס העסק. ככל שתבצעו את כל אלה באופן שוטף, כך גוגל יכיר בכם כאוטוריטה בתחומכם, וכרטיס העסק שלכם עם המפה יופיע בין הראשונים בגוגל, דבר שיכניס לכם תנועה רבה לאתר וגם לקוחות.

לסיכום

גוגל לעסק שלי זהו כרטיס העסק והוא חובה לכל עסק בין אם הוא פיסי או פרילנסר שעובד מהבית או נותן שירותים כזה או אחר. כרטיס עסק זה מהווה עוד אפיק פרסום מקצועי לעסק שמאפשר לעסק במה אינטרנטית לכל דבר כאשר שירות זה של גוגל הוא לגמרי בחינם שזה פשוט פשע לא להשתמש בו.
ברגע שיש לנו חנות לעסק בגוגל נוכל לעדכן פוסטים, תמונות, ביקורות של לקוחות ממש כמו עמוד עסקי בפייסבוק. ככל שנתמיד בעדכונים בכרטיס העסק כך נקבל במה טובה יותר בחיפושים בGoogle.
כאשר אנשים יחפשו את אחד משירותי העסק שלנו כרטיס העסק שלנו עם המפה יופיע בגוגל במיקום בין הראשונים. כתוצאה ישירה מכך, נקבל כניסות לאתר, פניות רבות ויותר לקוחות. 

גם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם ע"י חנות מקצועית בגוגל?
נגישות
×

הי, הגעתם לדיגיקל -קידום עסקים באינטרנט בקלות

לא יכולים להתקשר? שלחו לנו וואטסאפ ומבטיחים לחזור בהקדם:)

בינתיים, מוזמנים לספר לנו קצת על העסק שלכם...

×