פרסום בלינקדאין – העסק שלי צריך את זה?!

פרסום בלינקדאין

לינקדאין זה רק למי שמחפש עבודה או מגייס עובדים? האם זו פלטפורמה לפרסום? ואם כן, הפרסום בלינקדאין יקר? כמה פעמים שמעתם את המושג הזה לינקדאין ותהיתם אם זה בשביל העסק שלכם? כל התשובות במאמר שלפניכם.

אז מה זה בכלל לינקדאין?

לינקדאין הינה פלטפורמה אמריקאית שנוסדה ב2003 השייכת ללא אחרת מאשר ענקית המחשוב, מייקרוסופט (Microsoft). זה לא רק עוד אופציה לפרסום במדיה, אלא מדובר ברשת חברתית עם דגש על פלטפורמה עסקית / מקצועית המכוונת לאנשי המקצוע / עובדים / מגייסים וכדומה. בשונה מכל מה שאתם מכירים בפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועכשיו גם תיק תוק, בהם אתם חולקים פוסטים פרטיים, תמונות, וידאו מחייכם האישיים. לינקדאין אינה פלטפורמה של "פאן" (Fun). מדובר ברשת חברתית שכל כולה קשורה לפן המקצועי בחיינו. כל אחד בתחומו.

 

למי ומה, הלינקדאין מיועד?

רוב החשבונות בלינקדאין הם בעיקר אנשי היי טק ותעשיות ברמה גבוהה. בנוסף, תמצאו ברשת הלינקדאין גם אנשי שיווק ומכירות, משקיעים ואנשי כח אדם אשר משתמשים בליקנדאין לטיפוח קשרים מקצועיים (Networking). בין אם אתם עצמאים או שכירים, זה המקום הכי מקצועי שתמצאו היום ברשת לגיוס עובדים או חיפוש עבודה מקצועית, לחלוק / לשתף טיפים מקצועיים, עדכונים חמים על העבודה שלנו, הרצאות שהשתתפנו, שיתוף פעולה עם לקוח חדש או סתם דבר חדש שלמדנו על המקצוע שלנו ושווה לשתף בו את הקולגות שלנו.

פרסום עסקים בלינקדאין

לינקדאין הינה פלטפורמה מדהימה לפרסום לעסקים ולקידום עסקים באינטרנט. חברות ענק ועסקים גדולים בעלי עמודים עסקיים בלינקדאין, אשר דרכם מפרסמים ישירות לקהל היעד שהכי רלוונטי אליהם. גם ברמת הקידום האורגני בלינקדאין, אפשר להגיע לחשיפה גדולה, אך כמו כל רשת חברתית צריך להכיר את האלגוריתם שלה ולפעול בהתאם.

פרסום אורגני בלינקדאין

כמו בכל רשת חברתית, גם בלינקדאין יש אפשרות לתייג עמודים ותכנים אך צריך לדעת איך לעשות זאת נכון. הפרסום האורגני בלינקדאין הוא מאוד ברור. כל עוד תכתבו פוסטים מקצועיים שקשורים לעבודה שלכם או לנישה המקצועית שלכם המוסיפים ערך רב לקהל הקוראים שלכם, החשיפה תהיה יותר גדולה. כמובן שזה תלוי בעוד פרמטרים רבים כמו שעות פרסום הפוסטים שלכם, סוגי התיוגים, מעורבות בפוסטים וכדומה.

לצורך העניין, לי יש עסק לקידום עסקים באינטרנט ולכן אם ארשום על שיווק דיגיטלי זה במסגרת הנישה שלי, אם ארשום על כתיבת תוכן זה עדיין במסגרת התחום שלי אבל אם ארשום על אופנה זה לא יהיה קשור אליי מקצועית ולכן גם לא יקבל חשיפה גדולה ברשת.

גם כאן, בדומה לפרסום בפייסבוק למשל, החשיפה של העמוד העסקי היא מינימלית לעומת החשיפה של העמוד האישי. ולכן, כשאתם מפרסמים בעמוד שלכם אז תעשו טובה לעצמכם ותעשו שיתוף לעמוד הפרטי כדי לקבל יותר חשיפה🤓

 

פרסום ממומן בלינקדאין

לינקדאין בדומה לקידום בגוגל ופייסבוק מאפשרת לעסקים לפרסם את העסק שלכם בצורה מקצועית. רק שכאן בשונה מהפלטפורמות השונות והמוכרות, יש יתרון ענק!
מערכת הפרסום הממומן של לינקדאין מאפשרת לעסקים לפרסם בדיוק לחברות / עסקים / בעלי תפקידים שהם מעוניינים שיראו את הפרסום שלהם. לא ע"פ העדפות תוכן, אלא ממש לפרסם אך ורק לקהל יעד של עסקים ספציפיים שהם הקהל הכי חם שלהם. מדהים לא?

הפרסום בלינקדאין בישראל נחשב יקר ולכן שווה רק לעסקים גדולים או חברות ענק עם תקציבים גדולים.
בנוסף לכך, כמו לכל פלטפורמה מקצועית לפרסום באינטרנט, גם ללינקדאין יש קוד לשיווק רודף לקוח (Remarketing). כלומר, באמצעות קוד זה ניתן להטמיע אותו באתר שלכם ולעקוב אחר תנועת הגולשים כך שברגע שהם נוחתים באתר שלכם, הם יראו את מודעות הפרסום שלכם בלינקדאין.

ועכשיו לטיפ של דיגיקל לעסקים – ברגע שאתם מטמיעים את הקוד של לינקדאין באתר שלכם, אתם יכולים לקבל מידע על מי שגלשו באתר שלכם (בתנאי שיש לכם 300 כניסות לאתר לפחות מעסקים / חברות / פרטיים שיש להם חשבונות לינקדאין), וזה דאטא שאתם מקבלים מלינקדאין ללא תשלום.
פרסום בלינקדאין

לסיכום

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, כל התוכן המפורסם בה קשור אך ורק לפן המקצועי של כל אחד ואחד.  ניתן לפרסם בלינקדאין בצורה אורגנית לקהלי היעד שלנו אבל זה חייב להיות תוכן מקצועי!
בנוסף לכך, ניתן גם לעשות פרסום ממומן בלינקדאין אם כי הוא יקר ומתאים לעסקים עם תקציב, כאשר היתרון הגדול הוא שניתן לפרסם ממש לקהל יעד ספציפי.

רוצים להגיע לקהל היעד הספציפי שלכם? רוצים לפרסם בלינקדאין מבלי לבזבז כסף?
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף או לשלוח לחברים
נגישות

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף או לשלוח לחברים

×

הי, הגעתם לדיגיקל -קידום עסקים באינטרנט בקלות

לא יכולים להתקשר? שלחו לנו וואטסאפ ומבטיחים לחזור בהקדם:)

בינתיים, מוזמנים לספר לנו קצת על העסק שלכם...

×