דף נחיתה לעסק – מה מנסים להסתיר מכם?

דף נחיתה לעסק

דף נחיתה לעסק הוא חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט אבל הוא טומן בחובו גם כמה אלמנטים חשובים בלעדיהם שום דף נחיתה לא יעזור לעסק שלכם. במאמר הבא אסביר מה זה דף נחיתה, מה מטרתו ומה הכי חשוב בדף נחיתה על מנת שיביא תוצאות.

דף נחיתה לעסק - הגדרה ומטרה

תחשבו על המטוס האדום בתמונה (למעלה) כגולש באינטרנט. הספר הוא הדפדפן שיש לכל אחד מאיתנו במחשב /נייד כדי לגלוש באינטרנט והדף בספר הוא דף הנחיתה. אני אסביר… חלק בלתי נפרד מקידום עסקים באינטרנט הוא דף נחיתה לעסק. מדובר בדף אינטרנט, שנוצר במיוחד עבור הקמת קמפיין בפייסבוק או בגוגל או כל פלטפורמה אחרת לפרסום העסק בדיגיטל. הוא נקרא כך משום שזה הדף בדפדפן שבו הגולש "נוחת" לאחר שלחץ על קישור בניוזלייטר שיקבלתם באימייל, כותרת בדף החיפוש של גוגל שהיא חלק ממודעה של עסק, לינק מתחת לסרטון ביוטיוב, פוסט אורגני או ממומן בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, טוויטר או רשתות חברתיות נוספות.

המטרה של דף נחיתה היא אחת וזה להביא לעסק לקוחות. איך? בצורה מאוד חכמה. כאשר גולש חיפש מוצר או שירות שמעניינים אותו בגוגל או שזה מתאים להעדפות התוכן שלו בפייסבוק, הוא מקבל מודעות ממומנות ע"י עסקים שמספקים את המוצרים או השירותים הללו. המודעות הללו מופיעות לו כאשר הוא גולש להנאתו באינטרנט בין אם חיפש באופן ישיר בגוגל את המוצר / שירות או התעניין בעבר באתרים שסיפקו לו את שחיפש. זאת אומרת, הוא רואה את המודעות הללו אך ורק כי התעניין בצורה כזו או אחרת במוצרים או השירותים הללו. כל מה שמפריד בינו לבין לראות את התכנים המתאימים לו הוא לחיצה על הלינק שמובילה לאן אם לא…לדף הנחיתה.

דף הנחיתה בו "נוחת" הגולש יכול להיות דף נחיתה אשר הינו אחד מהדפים המשתייכים לאתר האינטרנט של העסק המפרסם או שהוא דף נחיתה עצמאי לחלוטין אשר הוקם אך ורק לצורך הקמפיין של העסק המפרסם בין אם יש לו אתר או אין לו (למשל אם רוצים לקדם מכירה של מוצר / שירות מסוים של העסק). דף זה צריך להיות אינפורמטיבי מספיק כדי שהעסק ייתפס לנו כמומחה בתחומו ועם מסר ברור ומדויק לגולש שנכנס לאתר כלקוח פוטנציאלי כדי שישאיר לנו פרטים או שייצור קשר טלפונית או יבצע הזמנה אונליין במידה ומדובר על מוצר / שירות שניתן לרכוש באינטרנט.

דף נחיתה ממיר - מה הכי חשוב לדעת בכדי שלא תזרקו כסף סתם

אז יש לכם דף נחיתה שנראה ממש טוב ואתם לא יכולים שלא להיות מרוצים. אז אפשר להקים קמפיין? ממש לא!

לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בדפי נחיתה שנראים ממש טוב אבל לא הייתי משתמש בהם באף אחד מהקמפיינים שלי גם אם הם מאותו נישה של העסק של הלקוח שלי. וזאת למה? חוסר רלוונטיות. אף אחד לא מספר לכם את זה אבל רלוונטיות היא שם המשחק לדף נחיתה ממיר – דף נחיתה שיגרום למי שנכנס אליו לעשות את הפעולה אותה רצינו שיבצע. זאת אומרת, המודעה שפרסמנו בקמפיין הממומן חייבת להיות קשורה לדף הנחיתה ודף הנחיתה חייב להיות רלוונטי למודעה שפרסמנו בקמפיין שלנו.

אפילו בקמפיין ברשת החיפוש בגוגל, אם המודעה שלכם בדף החיפוש בגוגל לא תהיה תואמת לדף הנחיתה אליו היא מפנה, גוגל לא תחשוף את המודעה שלכם. כך שגם האלגוריתם של גוגל מכוון לרלוונטיות עד כדי כך שלא ייתן לכם את הבמה אם לא תהיו רלוונטיים. בעצם, אחד הדברים הכי חשובים בדף נחיתה על מנת שבאמת יספק את התוצאות הוא שיתאים למה שהגולש חיפש בגוגל תחילה, כך המודעה תתאים לחיפוש שלו וכך דף הנחיתה בו הוא "נוחת" יהיה מתאים למודעה. 

מבנה דף נחיתה לעסק

אז עכשיו כשאנחנו יודעים מה זה דף נחיתה ומה המטרה שלו, שמרנו על רלוונטיות של מה שחיפש הגולש למודעה ויש לנו הלימה בין המודעה לדף הנחיתה עד כדי כך שמשכנו גולשים רבים והגענו ללקוחות פוטנציאליים. מה עכשיו?

על מנת להשלים את המלאכה, יש לשים דגש על מבנה נכון של דף הנחיתה. מה הכוונה? 

צריך לזכור שעכשיו שהגולש נחת אצלנו בדף נחיתה בין אם זה דף נחיתה עצמאי או חלק מאתר האינטרנט שלנו, יש לנו זמן מאוד קצר כדי לתפוס את תשומת הלב שלו על מנת שיישאר בדף הנחיתה שלנו ויבצע את הפעולה לשמה הקמנו את דף הנחיתה הזה. 

דף נחיתה שבנוי היטב חייב להתחיל בהצגת הבעיה, מה הכאבים של הלקוח הפוטנציאלי אותם העסק המפרסם מתכוון לפתור לו.  לאחר שהגולש הבין שאנחנו מזדהים איתו ומכירים את הכאבים שלו הוא ישמח לשמוע מה הפתרונות שאנו מציעים. אז נספר על הפתרון שלנו בין אם זה שירות מיוחד או מוצר שמתאים בדיוק לבעיית הגולש (זוכרים? רלוונטיות).

מיד לאחר מכן נציג הוכחות חברתיות, נספר ללקוחות הפוטנציאליים שלנו על הלקוחות הקיימים שלנו, מה היו הבעיות שאיתם התמודדו לפני שהכירו אותנו ונספר איך פתרנו להם אותן ואיך הלקוחות הקיימים שלנו מרגישים לאחר שהשתמשו במוצרים / בשירותים שלנו. לבסוף, נספר קצת על העסק שלנו, מי אנחנו, למה הקמנו את העסק ואיך אנחנו שונים מהמתחרים שלנו.

לסיכום

פרסום לעסק באמצעות דף נחיתה הוא דרך טובה להגיע ללקוחות פוטנציאליים אבל חשוב מאוד לשים לב שפרסום ממומן באינטרנט עולה הרבה כסף ולא נרצה לזרוק כסף סתם. לכן חשוב מאוד לשים לב שדף הנחיתה שלכם יהיה בנוי נכון, רלוונטי לחיפוש / העדפת הלקוח, כולל אלמנטים חשובים כמו הצגת הבעיה, פתרון הבעיה, עדיויות לקוחות, הוכחות חברתיות, ביקורות על המוצר או השירות, בידול העסק שלכם והפתרון המקצועי שלכם בין המתחרים שלכם. כך דף הנחיתה שלכם ימשוך לקוחות רבים ויגדיל את הכנסות העסק. 

טיפ של דיגיקל: רצוי להוסיף תמונה /וידאו לדף הנחיתה על מנת לייצר מהימנות לבעל העסק בעיניו של הגולש / הלקוח הפוטנציאלי.

 

מתכוונים לפרסם בגוגל או בפייסבוק? אתם צריכים קמפיין הכולל דף נחיתה מקצועי
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף או לשלוח לחברים
נגישות

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף או לשלוח לחברים

×

הי, הגעתם לדיגיקל -קידום עסקים באינטרנט בקלות

לא יכולים להתקשר? שלחו לנו וואטסאפ ומבטיחים לחזור בהקדם:)

בינתיים, מוזמנים לספר לנו קצת על העסק שלכם...

×